مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:002024-01-13اقتصادي

تولید و عرضه شارژر خودروهای الکتریکی در بازار ترکیه 


مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان همدانی از تولید و عرضه شارژر ماشین های الکتریکی(EV chargers) توسط شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری استان در بازار ترکیه خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان همدانی از تولید و عرضه شارژر ماشین های الکتریکی(EV chargers) توسط شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری استان در بازار ترکیه خبر داد.

  جهانگیر ملک محمدی با اعلام این خبر افزود: این شرکت در حوزه برق و الکترونیک فعالیت دارد و محصولاتی اعم از تله متری و مانیتورینگ به منظور نصب در ایستگاه پمپاژ آب در راستای مدیریت مصرف آب ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان همدان، وی اضافه کرد: این شرکت دانش بنیان با شرکت آب و فاضلاب استان های همدان، قزوین، زنجان، لرستان، کرمانشاه و ارومیه همکاری دارد و تاکنون 3500 دستگاه بر روی ایستگاه های پمپاژ آب این مناطق نصب شده است.

ملک محمدی با اشاره به اینکه این دستگاه به کشورهای عراق، ترکیه و آذربایجان نیز صادر می شود، تصریح کرد: با وجود تحریم های پی در پی، این شرکت به منظور ساخت دستگاه sof starter,vfd,inverter تحقیقات خود را از سال 98 آغاز کرد و پس از ی فرآیندهای مختلف در این زمینه به صورت آزمایشگاهی به مرحله اجرا درآورد و در حال حاضر این دستگاه براساس استانداردهای اروپایی ساخته شده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و عرضه شارژر خودروهای الکتریکی در بازار ترکیه 

تولید و عرضه شارژر خودروهای الکتریکی در بازار ترکیه